Alla andra gör, så varför ska inte jag?

Det är antagligen för jag har så fruktansvärt långsamt just nu som jag startar en blogg?!
kan börja med att jag har varit i stallet och fixat åt hästarna! Till min stor förvåning när jag kom berättar Filippa att hagen är trasig... Av någon "konstig" anledning! Givetvis blev jag grinig eftersom det är antagligen jag som kommer få fixa den! Och man kan ju absolut inte skylla på den som kommer med hö heller? *host* för det är givet att det är hästarna som dragit ner staketet själva!
Kollade på blocket a.n.g lösdrift, eftersom jag har tänkt låta Mimbsaan gå på ett sånt över vintern och som tur va hittade jag ett i Gävle (perfekt med tanke på att jag jobbar där!). Så hoppas det finns en plats åt min flicka, så hon kan få gå där så jag får lite tid till att fixa å ordning allt med flytt och de! Ska bli otroligt skönt att få eget å slippa bry sig i någon annan! Vill jag vara vaken hela natten kan jag det! vill jag inte städa behöver jag inte! men jag vet hur de kommer bli, jag kommer städa varje dag! Mer givande att ha en egen lägenhet en ett eget rum! Helt annan motivering! Sen är det ju de men att jag åker till norge (förhoppningsvis) den 27 december! så tills dess borde jag fått i ordning i lägenheten, eftersom jag flyttar in den 1 dec!


saknar sommaren

Varför måste allt vara så komplicerat?
varför måste du ljuga om allt du gör?
varför kan du inte få dem att inse att jag vunnit?
ett pris bara jag kan vinna!
I'm the best, fuck the rest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0