Fredag!

Har inte skrivit på ett par dagar nu...



Har inte hänt så mkt alls mer än att jag inte kan begripa hur man som högre uppsatt på ett företag kan trycka ner dom man jobbar med? å sen ångra sig? idiot... riktigt fult... tänk efter INNAN man sårar någon och får någon att känna sig som en lite fläck på kartan? jag personligen tar inte åt mig av sånt skit eftersom de bevisar hur lite värdighet den stackaren som beter sig så har... han blev säkert mobbad i skolan... tagen i röven som liten... stackras sate... nog om sånt där! jag orkar inte '"wasta" tid på sånna värdelösa människor...


idag har jag varit på bio med Ida... tidigare på förmiddagen åkte jag och mamma å skrev kontrakt på min lägenhet sen bar de av till sandviken för lite shopping med mormor! vi käkade på amerikan MUMS! så nu är jag fattig som en kyrkråtta igen....=/ BTW så va vi på The social network! (facebook) skit bra film... förståre inte återigen hur äldre kan bete sig på vissa vis INSE VI ÄR FRAMTIDEN! aja kan säga er att ni kan snart SKITA NER ER ERA **! =D

sen när jag shoppade idag de blev mäst saker till lägenheten förutom en sminkborste av mård?? va är de för djur? skön va borsten så måste tacka den stackarn som fick sätta livet till....

allt till lägenheten blir mäst i temat "lila".. hoppas it worked out.... snart flyttar jag! kan inte fatta de själv men de ska bli så skönt!

nu ska jag duscha sen ska jag mysa ner mig i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0